Fill this in with stuff about you
  • age: still 18
  • where i’m from: finland
  • where i would like to live: too many places but mainly in europe
  • favorite food: chicken, pasta, oranges, chinese, nuggets
  • religion: too hard to define
  • single/taken: taken
  • favorite book(s): lotr
  • random fact about me: i have kinda fallen in love w france
  • favorite day of the year: xmas
  • if i have any pets: nope
  • what I’m listening to right now: "tielle pimeään" by raaka aine
  • what my url means: moonlite dance is a v good song by hanoi cocks and i just love that song title i mean moonlite dance sounds kinda beautiful
273,394 notes

crystal-the-dork:

cuntaggious:

-obliqueperfection-:

OMG IF YOU DON’T REBLOG I DON’T KNOW WHAT’S WRONG WITH YOU I MEAN EVERYBODY NEEDS THIS ON THEIR BLOG LIKE SERIOUSLY OMG KJSDAF VKJSD AHFJKR HFKJE

HOLY OMG I CANT I CANT

LETS NOT BREAK THE FUCKING POST BUT OMG DIS CAT

Axl Rose recalling eighth grade

710642:

well? can he????

goodvibes-and-high-tides:

iwontstandalone:

sherlock-has-the-tardis:

criminals-minds:

thor-oughly-amused:

hiddlesworth69:

bearlywriting:

can-i-please-kiss-you-if-i:

myleisuretime:

Charlie and the Chocolate Factory (2005) kids are growing up.

They grew eyebrows too

Did Agustus Gloop just Nevil Longbottum us??

no, but i think that Jordan Fry Nevil Longbottomed us

I think we missed the true Longbottom of this cast… Blair Dunlop

Dear god

What was in that chocolate and where can I get some

Hot sauce was the main ingredient

miljathefailcat:

fuefukidouji:

erimies:

I keep forgetting that Cristopher Lee can speak Finnish and actually volunteered here to fight in the Winter War

Huh

Someone needs to photoshop Saruman in some wartime photo asap

What is this photoshopping you speak of? This is an actual historic photo from the winter war!

image

My life had just been build-up for this picture.

2,933 notes

July 26, 1943

hellaoptile:

you know how when you go to a concert or show of some sort and the person on stage is like “HOW’S EVERYONE DOING TONIGHT?!?!?!?!” and the audience cheers back? why? you’re not answering the question, you’re just yelling. imagine if we did that in daily conversation. “hey jeff, how are ya?” and jeff just starts screaming and clapping in your face

115,871 notes

secretcallgirl:

#the motto

Anonymous: The tumblr app for me works so well! But I dont want to stress you about not posting. You should enjoy your summer with the people you want to be with! I'm suprised people are unfollowing you! When you post it's always interesting I just miss you

aw thank you sweetie!! well, for me it’s always do slow and stuff ugh and the gifs never work and it takes an eternity to scroll my dash bc of that…and yes, i enjoy but i also try to post a bit more to keep everyone happy, it’s so nice to hear someone is missing me :3